GRATIS FRAKT PÅ ALLA SVENSKA ORDRAR ÖVER 500kr

30 DAGARS PENGARNA TILLBAKA GARANTI

SPÅRA EN ORDER

 Var är min beställning?

Alla varor som visas på vår hemsida finns i lager om inget annat anges på produktsidan. Vi älskar våra kunder och vi arbetar hårt för att säkerställa att alla beställningar gjorda innan 15:00 levereras samma arbetsdag.

 

Just nu har vi lyckats med att leverera över 99 % av alla beställningar i tid. Därför kan du vara säker på att få din beställning snabbt och när du förväntar dig den. Ibland kan paket anlända sent och i väldigt sällsynta fall komma vilse i postsystemet. Tyvärr kan detta hända alla företag, oavsett hur välorganiserade de är. Detta gäller särskilt när vi har att förlita oss på en tredje part för leverans och utskick. Om du inte får din beställning i tid - få inte panik. Vi har gjort det så enkelt som möjligt för att hjälpa dig att spåra din order. Nedan har vi listat vad du ska göra om din beställning inte kommer när du förväntat dig den.

 

 

För alla beställningar

När vi skickar en order skickar vi ett mail med relevant information, såsom vilken transportör/ budfirma som används, beräknat leveransdatum, spårningsnummer i förekommande fall och ett unikt referensnummer. Om du inte har fått det här mailet kontrollera din skräppostmapp, det kan ibland hittas där. Om du fortfarande inte kan hitta e-postmeddelandet oroa dig inte, vi har utvecklat vårt system för att göra det så enkelt som möjligt för oss att hjälpa dig.

 

Med det unika ordernummret kan du använda Track an order-formuläret längst ner på denna sida, ange ordernummer tillsammans med din e-postadress. Klicka skicka och du kommer att få en orderstatus. Om din beställning har skickats kommer du få den informationen och en länk till transportföretaget som används. Om spårning är möjlig, kan du ta reda på var din beställning befinner sig i leveranssystemet. Om du inte har fått e-postmeddelandet eller inte har det unika referensnumret till hands kan du logga in på ditt konto och kontrollera status därifrån. Klicka bara på "Mina beställningar" och välj den order du saknar för att visa leverans och spårning i förekommande fall.

 

Om du fortfarande inte lyckas lokalisera din beställning kan du läsa nedan under den specifika leveransservice du valt. I händelse av att detta fortfarande inte hjälper, vänligen kontakta oss. Maila sales@hollywoodskin.com med ditt namn, adress, ordernummer, och så mycket information som möjligt och vi kommer att göra vårt bästa för att hitta din beställning och lösa eventuella problem.

 

 

Standard Saver

Order som skickats med den här tjänsten levereras inom:

 

Sverige : 3-5 arbetsdagar

 

Europa: 5-10 arbetsdagar

 

Övriga världen: 7-14 arbetsdagar

 

Observera, detta är baserat utifrån vår erfarenhet, detta kan ibland variera.

 

När paketet lämnar Sverige är det inte längre spårbart. Av anledningen att vi inte betalat för denna möjlighet, internationella ordrar är därför inte spårbara. Om du inte mottagit din beställning vänta fyra veckor från att du fått ditt leveransbekräftelse mail. Om du efter denna period fortfarande inte har mottagit din beställning kontakta oss, vi kommer att göra allt vi kan för att hjälpa dig att lösa problemet och få din beställning levererad till dig så fort som möjligt.

 

Ofta när en order försvinner har vi funnit att paketet väntar på att bli utkvitterat eller tillbakalevererat till oss hos kundens lokala utlämningsställe. Det lokala utlämningsstället kommer att hålla kvar ditt paket i 7 dagar och kan kontaktas via telefon för att bekräfta att det finns där innan det skickas tillbaka till oss. Vänligen kontakta ditt lokala utlämningsställe, de kommer med högst sannolikt ha ditt paket. Kom ihåg att ta ID med dig när du hämtar ut ditt paket. Om de inte har ditt paket och den spårbara informationen ger liten eller ingen användbar information vänligen kontakta oss, vi kommer att hjälpa dig att lösa problemet.

 

  

EMS International Express

Order som skickats med den här tjänsten levereras inom:

 

Sverige: 1-3 arbetsdagar

 

Europa: 2-5 arbetsdagar

 

Övriga världen: 2-8 arbetsdagar

 

Observera, detta är baserat på vår erfarenhet, det kan ibland variera.

 

I händelse av att din beställning är försenad, vänligen försök att spåra paketet med hjälp av spårningsnumret som vi har skickat dig i leveransbekräftelse mailet. Denna information finns även tillgänglig i sektionen "Mina beställningar" på ditt konto. Ofta när en order försvinner har vi funnit att paketet väntar på att bli utkvitterat eller på väg att skickas tillbaka till oss hos kundens lokala utlämningsställe. Det lokala utlämningsstället kommer att hålla kvar ditt paket i 7 dagar och kan kontaktas via telefon för att bekräfta att det finns där innan det skickas tillbaka till oss. Vänligen kontakta ditt lokala utlämningsställe, de kommer med högst sannolikt ha ditt paket. Kom ihåg att ta ID med dig när du hämtar ut ditt paket. Om de inte har ditt paket och spårningsinformationen ger liten eller ingen användbar information vänligen kontakta oss, vi kommer att hjälpa dig att lösa problemet.

 

 

Jag fick min spårningsinformation, men inget har visat upp ännu?

Du kommer att få din spårningsinformation så snart lagret skrivit ut fraktsedel för ditt paket. Emellertid kan spårningsinformationen ta upp till 24 timmar att uppdatera.

  

Vänligen Notera

 

När vi talar om dagar för leverans hänvisar vi till normala arbetsdagar. Dvs måndag-fredag, ej på helgdagar.

 

Får paketet plats i din brevlåda levereras det i första hand dit. Får det inte plats i din brevlåda hamnar paketet hos ditt utlämningsställe och du får då en sms-avisering till ditt registrerade mobilnummer